W ramach projektu odbywają się warsztaty realizowane na terenie szkoły z wykorzystaniem metodycznych gier diagnostyczno-symulacyjnych znajdujących się w produkcie projektu innowacyjnego „Od Diagnozy Do Działania”. Poprzez tę nowatorską formę prowadzenia spotkań uczestniczki i uczestnicy Projektu odkrywają swój potencjał, w perspektywie określą ścieżkę i kierunek rozwoju edukacyjno-zawodowego, rozwiną umiejętność kreatywnego analizowania mocnych i słabych stron i wykorzystanie ich w praktyce. W projekcie zaplanowane zostały trzy spotkania (dwa po 3 godziny i jedno – 2 godz.). Oto ich tematyka: nr 1: Poznajemy swoje słabe i mocne strony, typ osobowości oraz predyspozycje do wykonywania zawodu; nr 2: Jaką rolę pełnię w zespole?; nr 3: uczestnicy/uczestniczki zostają wprowadzeni w sytuację, w której dowiadują się o potrzebie zaplanowania działalności kawiarni na okres 1 roku. W podsumowaniu - analiza decyzji. Zgodnie z harmonogramem działań odbyły się jednodniowe warsztaty plenerowe poza terenem szkoły, w Muzeum Wsi Radomskiej. Cel tych zajęć to: rozwój umiejętności współpracy i komunikacji w zespole oraz nauka przez doświadczenie.
Strona 2 z 2